Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen aan Rick's Fruit

Veelgestelde vragen aan Rick's Fruit

uiteraard met hun antwoorden

Veelgestelde vragen aan Rick's Fruit

Rick's Fruit werkt zo transparant mogelijk. Toch kunnen we ons voorstellen dat u nog wat vragen heeft. Op deze pagina ziet u de meest gestelde vragen aan ons. Klik op de vraag en het antwoord verschijnt er vanzelf onder. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op en we geven u graag antwoord op uw vragen.


Veelgestelde vragen

Wij bezorgen op alle doordeweekse werkdagen. Dus van maandag tot en met vrijdag.

Jazeker, stuur ons gewoon een e-mail met de gewenste tijd voor de levering in de ochtend of in de middag.

Wilt u om de week een fruitkistje ontvangen? Ook dat is geen probleem.

Natuurlijk ! Als u bepaalde fruitsoorten niet lust of als deze niet gegeten worden, laat het ons dan weten. Wij zullen hier altijd rekening mee houden.

Zodra u klant wordt bij Rick’s Fruit worden de kosten van de proefbestelling op uw eerste factuur verrekend met uw abonnement.

Wij sturen u één keer per maand een (digitale) factuur die binnen 30 dagen betaald dient te worden.

photo

"Ik houd mijn personeel scherp"

Ik houd mijn personeel graag scherp op het werk, dat lukt heel goed met Rick's fruitkistjes!


abn

"Rick brengt het fruit op elk gelegen moment"

Ik heb geen stress tussen afspraken door. Rick komt op een tijdstip dat ik zelf aangeef!


logo

"Mijn personeel heeft projecten sneller klaar"

Door de vitamines, is mijn personeel een stuk scherper.